Ковтун, Катерина Віталіївна2025-03-042025-03-042024Ковтун, Катерина Віталіївна. Дизайн-проєкт фірмового стилю магазину квітів : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 022 «Дизайн» / Катерина Ковтун — Буча : Український гуманітарний інститут, 2024. — 56 с.https://hdl.handle.net/20.500.14686/42Цей матеріал присвячений фірмовому стилю та його розробці, яка дозволяє створити єдину стратегію спілкування та взаємодії з цільовою аудиторією бренду. Стилістика повинна бути адаптована до потреб клієнтів. Гарний фірмовий стиль дозволяє з першого погляду зрозуміти, що пропонує компанія та на якому рівні її сервіс. Розглядаючи стилістику квіткових магазинів виділятися буде саме той , який сучасно продуманий та буде відрізнятися від конкурентів та приваблюватиме до себе . Процес створення фірмового стилю зазвичай включає в себе створення логотипу, написання слогана, вибір відповідних шрифтів для рекламних і документальних матеріалів компанії, вибір загальної колірної гами та створення макетів фірмових елементів.uk022 ДизайнДизайн-проєктпроєкт магазинудизайн-проєктуваннядизайнДизайн-проєкт фірмового стилю магазину квітівThesis