Кваліфікаційні роботи
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кваліфікаційні роботи за Ключові слова "дизайн"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Дизайн-проект банеру розпродажу «Чорна п’ятниця» з 3D візуалізацією об’єктів в 3ds Max(Український гуманітарний інститут, 2024) Нікітіна, Дар’я СергіївнаУ цій дипломній роботі досліджується процес 3D моделювання банера, його можливості та переваги у порівнянні з традиційними методами створення реклами. Розглядаються технічні аспекти створення 3D банерів, програмні засоби для моделювання, а також практичні приклади успішного використання тривимірних банерів у сучасному маркетинговому середовищі. Мета роботи - розробка банеру "Чорна п'ятниця" з 3D візуалізацією об'єктів в 3D Max.Документ Дизайн-проєкт дитячої книги (українська казка) «Коза дереза»(Український гуманітарний інститут, 2024) Дмитрик, Анна ЮріївнаДипломна робота викладена на 42 сторінках, вона містить 3 розділи, 22 ілюстрації, 18 джерел в переліку посилань. Об’єктом розгляду є процеси дизайн-проектування дитячої книги (українська казка) «Коза-дереза». Предмет роботи – способи і засоби проектування книги за допомогою програм Adobe Photoshop 2024 та Adobe InDesign 2024. Метою роботи є розробка та створення дизайну книги (обкладинки, ілюстрацій до тексту, верстки) за допомогою програм Adobe Photoshop 2024 та Adobe InDesign 2024 на обрану тему: Дизайн-проектування дитячої книги (українська казка) «Коза-дереза». У першому розділі проаналізована історія та розвиток української казки, огляд дизайну книг та інших аналогів, аналіз особливостей ілюстрацій у дитячій літературі. В другому розділі представлений аналіз тексту казки «Коза-дереза», дослідження різних сучасних варіантів обкладинок та ілюстрацій до цієї казки. Через цей аналіз створюються ідеї та концепції для подальшого втілення в дизайні. У третьому розділі дипломної роботи були розглянуті визначення стилістичних та художніх рішень, розробка обкладинки та макету книги та оформлення сторінок, а також описаний процес реалізації дизайну книги. Досліджується процес реалізації дизайну, включаючи використання програми Adobe Photoshop 2024, Adobe InDesign 2024 та інших інструментів для створення візуальних елементів книги. У результаті цієї роботи виробляється комплексний дизайн-проект, який поєднує в собі традиційні елементи української культури з сучасними технологіями дизайну, створюючи таким чином привабливу та інформативну дитячу книгу, що зацікавить та виховає маленьких читачів.Документ Дизайн-проєкт книги української народної казки «Дерево до неба»(Український гуманітарний інститут, 2024) Крижанівська, Дар’я ЮріївнаЦей матеріал присвячено поняттю створення дитячої книги та його основним етапам. У дипломній роботі розглянуто процес створення дитячої книги на основі української народної казки, а також вивчення впливу такої книги на читацьку аудиторію, зокрема на дітей. Детально описано кожен етап та його особливості, а також наведено приклади вже існуючих ілюстрацій по цій тематиці. Було проведено ретельний аналіз літературних джерел та аналогів, визначено цілі та завдання для створення книги «Дерево до неба», розроблено макет та виконано серію ілюстрацій.Документ Дизайн-проєкт театральних плакатів для вистави «Кайдашева сім’я»(Український гуманітарний інститут, 2024) Іванова, Олександра АндріївнаДаний матеріал присвячений ролі зовнішньої реклами у театральній сфері та основним аспектам створення театральних плакатів. Зовнішня реклама та театральні плакати відіграють важливу роль у зосередженні уваги глядачів та просуванні театральних вистав. Театральні плакати відображають естетику та атмосферу вистави, привертають увагу своїм дизайном та інформаційним наповненням. Дослідженням розглянуто, використання зовнішньої реклами та її вплив на активізацію глядацької аудиторії. Автором детально розглянуто процес створення театральних плакатів, від вибору концепції та дизайну до розміщення на вулицях та площах міста.Документ Дизайн-проєкт фірмового стилю магазину квітів(Український гуманітарний інститут, 2024) Ковтун, Катерина ВіталіївнаЦей матеріал присвячений фірмовому стилю та його розробці, яка дозволяє створити єдину стратегію спілкування та взаємодії з цільовою аудиторією бренду. Стилістика повинна бути адаптована до потреб клієнтів. Гарний фірмовий стиль дозволяє з першого погляду зрозуміти, що пропонує компанія та на якому рівні її сервіс. Розглядаючи стилістику квіткових магазинів виділятися буде саме той , який сучасно продуманий та буде відрізнятися від конкурентів та приваблюватиме до себе . Процес створення фірмового стилю зазвичай включає в себе створення логотипу, написання слогана, вибір відповідних шрифтів для рекламних і документальних матеріалів компанії, вибір загальної колірної гами та створення макетів фірмових елементів.Документ Дизайн-проєкт художньої книги «Покинь, якщо кохаєш»(Український гуманітарний інститут, 2024) Семененко, Анастасія ОлександрівнаЦя робота була присвячена розробцi актуального дизайну книги в сучаснiй методицi. Дуже часто люди судять книгу по її обкладинцi, тому дуже важливо вмiти передати атмосферу книги через iлюстрацiї, шрифт та обкладинку. Книга має вiдрiзнятись вiд iнших, але в той час мати естетичний гарний та приємний вигляд. Вона має зацiкавити цiльову аудиторiю. Якщо це книга про бiзнес - вона має мiстити в собi певнi кольори, шрифти, певний власний стиль. Якщо це художня лiтература - вона має виглядати бiльш творчою i т д. Розробка дизайну книги мiстить в собi дизайн обкладинки безпосередньо, пiдбiр шрифтiв, розмiщення тексту, верстку книги, можливо iлюстрацiї та картинки.