Інституційний Репозитарій Українського гуманітарного інституту (Ukrainian Institute of Arts and Sciences Institutional Repository)
Репозитарій Українського гуманітарного інституту — це електронний архів для тривалого зберігання, накопичення та забезпечення довготривалого і надійного відкритого доступу до результатів наукових досліджень, здійснених в інституті. співробітниками та здобувачами освіти
- Положення про інституційний репозитарій
- Авторський договір
Запрошуємо також шукати матеріали в електронному каталозі бібліотеки УГІ.

Фонди
Виберіть фонд, щоб переглянути його зібрання.
Нові надходження
Дизайн-проєкт фірмового стилю мережі меблевих салонів «Dimloft»
(Український гуманітарний інститут, 2023) Примачковська, Катерина Сергіївна
Кваліфікаційна робота обсягом 77 сторінок, містить 3 розділи, 21 ілюстрацій та 36 пошукових джерел. Пропоновану кваліфікаційну роботу присвячено дослідженню історію розвитку фірмового стилю та її роль у подальшому розвитку. У дослідженні зроблено акцент на дослідженні історії розвитку фірмового стилю, застосуванню в рекламі та її роль у подальшому формуванні розвитку бізнесу компаній. У ході було досліджено, які є аналоги фірмового стилю меблевих салонів України та аналізовано, як формоутворюючі елементи впливають в подальшому на успіх компаній. Проаналізовано концепцію дизайн-проєкту та формування основних елементів фірмового стилю в дизайн-проєкті. В кінці був розроблений власний фірмовий стилю для мережі меблевих салонів «DimLoft» по всім вимогам, які були описані в даній роботі.
Розробка серії рекламно- інформаційних плакатів на тему: «Перемога України у російсько-українській війні»
(Український гуманітарний інститут, 2023) Баранов, Микола Миколайович
Кваліфікаційна робота обсягом 59 сторінок, містить 3 розділи, 34 ілюстрації та 15 пошукових джерела. Кваліфікаційну роботу присвячено дослідженню історії рекламно інформаційного плакатного мистецтва та її подальшому розвитку. Впродовж проведення роботи був розглянут плакат як один із дієвих засобів графічної комунікації, досліджено історичне становлення та розвиток плакатного мистецтва. Було проведено аналіз особливостей створення рекламно-інформаційних плакатів. Також порушено питання проблеми нових художньо-композиціних рішень та підходів в графічному дизайні, класифікація та види рекламно-інформаційних плакатів.
Дизайн-проєкт фірмовий стиль для мережі магазинів здорового харчування «Полуничний джем»
(Український гуманітарний інститут, 2023) Чубатенко, Дарій Олександрович
Дипломна робота присвячена розробці фірмового стилю для магазину здорового харчування. Метою роботи є створення унікального образу магазину, привабливості продуктів та відрізнення від конкурентів. Дослідження базується на аналізі ринку та аналогів, включаючи компанію GlobalData, що підтверджує зростання популярності вегетаріанської та веганської їжі. Розробка фірмового стилю включає логотип, кольорову гаму, типографіку, дизайн упаковки та вивісок. Для досягнення мети були визначені завдання, такі як розробка лаконічного та запам'ятовуваного логотипу, використання природних та екологічних кольорів, вибір читабельних шрифтів та привабливий дизайн упаковки та вивісок. Аналіз аналогів показав, що успішні магазини здорового харчування з фірмовим стилем мають конкурентну перевагу. Результати дослідження підтверджують важливість розробки та впровадження ефективного фірмового стилю для привернення клієнтів та позитивного іміджу магазину здорового харчування.
Дизайн-проєкт серії плакатів на тему «Здоровий спосіб життя»
(Український гуманітарний інститут, 2023) Федорчук, Аліна Дмитрівна
Дипломна робота обсягом 81 сторінок містить 4 розділи, 63 ілюстрацій, 0 таблиць. Об’єктом дослідження є процеси дизайн-проектування поліграфічної продукції. Предмет роботи – дизайн-проект серії плакатів за допомогою програми Adobe PhotoShop. Метою роботи є розробка дизайн-проекту серії плакатів, що зображували б доступні способи для сучасної людини поліпшення її здоров’я, основна ціль яких вплинути на рівень якості фізичного та емоційного стану.
Дизайн-проєкт настінного перекидного календаря для дитячого садочка в УГІ
(Український гуманітарний інститут, 2023) Стародубцев, Михайло Олексійович
Пояснювальна записка кваліфікаційної роботи включає: 60 с., 3 розділи, 18 ілюстрацій, 1 таблицю, 22 джерел в переліку посилань. В роботі ілюструєтся розвиток календаря в історії, види календарів та особливості календарної продукції, як форми візуалізації. у процесі аналізу теоретичних основ проєктування календаря було визначено, що різні народи в різні часи створили і користувалися трьома видами календарів: сонячним, місячним і сонячно-місячним. В даний час жителі більшості країн користуються сонячним типом календаря, в основу якого покладено рух Сонця, що дозволяє узгодити добу і рік. У процесі еволюції календаря, як різновиду поліграфії, з’явилися різні форми та види календарів, які ми також розглядаємо в першому розділі дипломної роботи.