Кваліфікаційні роботи
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кваліфікаційні роботи за Ключові слова "проєкт магазину"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Дизайн-проєкт фірмового стилю магазину квітів(Український гуманітарний інститут, 2024) Ковтун, Катерина ВіталіївнаЦей матеріал присвячений фірмовому стилю та його розробці, яка дозволяє створити єдину стратегію спілкування та взаємодії з цільовою аудиторією бренду. Стилістика повинна бути адаптована до потреб клієнтів. Гарний фірмовий стиль дозволяє з першого погляду зрозуміти, що пропонує компанія та на якому рівні її сервіс. Розглядаючи стилістику квіткових магазинів виділятися буде саме той , який сучасно продуманий та буде відрізнятися від конкурентів та приваблюватиме до себе . Процес створення фірмового стилю зазвичай включає в себе створення логотипу, написання слогана, вибір відповідних шрифтів для рекламних і документальних матеріалів компанії, вибір загальної колірної гами та створення макетів фірмових елементів.