Кафедра графічного дизайну
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
Документ Дизайн-проєкт настінного перекидного календаря, настільного і кишенькового на тему: Митці України, словами і душею(Український гуманітарний інститут, 2025) Віра ЧепкаКалендар як особливий вид поліграфічної продукції давно вийшов за межі суто утилітарного призначення відліку часу. Сьогодні календар є багатофункціональним об'єктом дизайну, який поєднує інформаційну, естетичну, просвітницьку та комунікативну функції. Особливо цінними стають тематичні календарі, які не лише організовують час, але й виступають носіями культурних цінностей, національної ідентичності та духовної спадщини. Мета проєкту — розробка серії календарів (настільного перекидного, настільного та кишенькового) з єдиною концепцією "Митці України, словами і душею", що популяризуватиме творчість українських митців через поєднання візуальних образів їхніх робіт з цитатами, які розкривають їхнє світобачення, філософію та ставлення до життя і мистецтва.Документ Проєктування серії рекламно-інформаційних плакатів (постерів) на теми: християнських цінностей, біблійних істин та морального вибору в сучасному світі(Український гуманітарний інститут, 2025) Богдан СухорабаЦя робота присвячена створенню серії рекламно-інформаційних плакатів, що розкривають теми християнських цінностей, біблійних істин та морального вибору в сучасному соціокультурному контексті. Плакат як потужний засіб візуальної комунікації дозволяє передавати складні духовні ідеї через прості та виразні образи. У теоретичній частині досліджено розвиток плакату, його функції, а також роль смислового дизайну, де візуальні елементи несуть глибокий духовний зміст. Аналізовано типографіку, композицію, кольорову гармонію і символіку як засоби посилення меседжу. Практична частина включає розробку п’яти тематичних плакатів, що відображають віру, любов, боротьбу добра зі злом, моральні виклики сучасності, вибір життєвого шляху.Документ Віра у візуальних образах: серія постерів про християнські цінності(Український гуманітарний інститут, 2025) Юліана ДоманськаДипломний проєкт присвячено створенню серії візуальних постерів, побудованих на основі духовних і моральних тем, актуальних для сучасного суспільства. Особлива увага приділена формальним елементам графічного дизайну: композиції, типографіці, кольоровій гамі, візуальним метафорам і стилістичному рішенню. Кожен постер є завершеним графічним об’єктом, що поєднує глибоку ідею з лаконічною візуальною мовою. Тематика серії постерів побудована на християнських сюжетах, які інтерпретуються у формі сучасної візуальної комунікації. Основні теми — служіння, спокій, мрія, турбота, шлях — втілені через плакатну стилістику з урахуванням символічного значення кольору, простору, контрасту та шрифтів.Документ Дизайн-проект фірмового стилю УГІ(Український гуманітарний інститут, 2025) Василенко АнжелаФірмовий стиль – це образ компанії з єдиною філософською концепцією, показник її корпоративної культури, цінностей та цілей, який дозволяє підвищити конкурентоспроможність компанії серед безлічі подібних гравців ринку. Бізнеси завжди шукають нові методи для підвищення рівня конкурентоспроможності та привернення уваги до власної продукції. Одним з таких методів виступає власний, унікальний фірмовий стиль, що створює впізнаваність і підвищує довіру споживачів. Метою даної дипломної роботи є створення фірмового стилю «Українського гуманітарного інституту» для оновлення змін, статусу, підвищення пізнаваності, конкурентоспроможності та більшої зацікавленості в цільової аудиторії.Документ Дизайн-проєкт фірмового стилю мережі меблевих салонів «Dimloft»(Український гуманітарний інститут, 2023) Примачковська, Катерина СергіївнаКваліфікаційна робота обсягом 77 сторінок, містить 3 розділи, 21 ілюстрацій та 36 пошукових джерел. Пропоновану кваліфікаційну роботу присвячено дослідженню історію розвитку фірмового стилю та її роль у подальшому розвитку. У дослідженні зроблено акцент на дослідженні історії розвитку фірмового стилю, застосуванню в рекламі та її роль у подальшому формуванні розвитку бізнесу компаній. У ході було досліджено, які є аналоги фірмового стилю меблевих салонів України та аналізовано, як формоутворюючі елементи впливають в подальшому на успіх компаній. Проаналізовано концепцію дизайн-проєкту та формування основних елементів фірмового стилю в дизайн-проєкті. В кінці був розроблений власний фірмовий стилю для мережі меблевих салонів «DimLoft» по всім вимогам, які були описані в даній роботі.Документ Розробка серії рекламно- інформаційних плакатів на тему: «Перемога України у російсько-українській війні»(Український гуманітарний інститут, 2023) Баранов, Микола МиколайовичКваліфікаційна робота обсягом 59 сторінок, містить 3 розділи, 34 ілюстрації та 15 пошукових джерела. Кваліфікаційну роботу присвячено дослідженню історії рекламно інформаційного плакатного мистецтва та її подальшому розвитку. Впродовж проведення роботи був розглянут плакат як один із дієвих засобів графічної комунікації, досліджено історичне становлення та розвиток плакатного мистецтва. Було проведено аналіз особливостей створення рекламно-інформаційних плакатів. Також порушено питання проблеми нових художньо-композиціних рішень та підходів в графічному дизайні, класифікація та види рекламно-інформаційних плакатів.Документ Дизайн-проєкт фірмовий стиль для мережі магазинів здорового харчування «Полуничний джем»(Український гуманітарний інститут, 2023) Чубатенко, Дарій ОлександровичДипломна робота присвячена розробці фірмового стилю для магазину здорового харчування. Метою роботи є створення унікального образу магазину, привабливості продуктів та відрізнення від конкурентів. Дослідження базується на аналізі ринку та аналогів, включаючи компанію GlobalData, що підтверджує зростання популярності вегетаріанської та веганської їжі. Розробка фірмового стилю включає логотип, кольорову гаму, типографіку, дизайн упаковки та вивісок. Для досягнення мети були визначені завдання, такі як розробка лаконічного та запам'ятовуваного логотипу, використання природних та екологічних кольорів, вибір читабельних шрифтів та привабливий дизайн упаковки та вивісок. Аналіз аналогів показав, що успішні магазини здорового харчування з фірмовим стилем мають конкурентну перевагу. Результати дослідження підтверджують важливість розробки та впровадження ефективного фірмового стилю для привернення клієнтів та позитивного іміджу магазину здорового харчування.Документ Дизайн-проєкт серії плакатів на тему «Здоровий спосіб життя»(Український гуманітарний інститут, 2023) Федорчук, Аліна ДмитрівнаДипломна робота обсягом 81 сторінок містить 4 розділи, 63 ілюстрацій, 0 таблиць. Об’єктом дослідження є процеси дизайн-проектування поліграфічної продукції. Предмет роботи – дизайн-проект серії плакатів за допомогою програми Adobe PhotoShop. Метою роботи є розробка дизайн-проекту серії плакатів, що зображували б доступні способи для сучасної людини поліпшення її здоров’я, основна ціль яких вплинути на рівень якості фізичного та емоційного стану.Документ Дизайн-проєкт настінного перекидного календаря для дитячого садочка в УГІ(Український гуманітарний інститут, 2023) Стародубцев, Михайло ОлексійовичПояснювальна записка кваліфікаційної роботи включає: 60 с., 3 розділи, 18 ілюстрацій, 1 таблицю, 22 джерел в переліку посилань. В роботі ілюструєтся розвиток календаря в історії, види календарів та особливості календарної продукції, як форми візуалізації. у процесі аналізу теоретичних основ проєктування календаря було визначено, що різні народи в різні часи створили і користувалися трьома видами календарів: сонячним, місячним і сонячно-місячним. В даний час жителі більшості країн користуються сонячним типом календаря, в основу якого покладено рух Сонця, що дозволяє узгодити добу і рік. У процесі еволюції календаря, як різновиду поліграфії, з’явилися різні форми та види календарів, які ми також розглядаємо в першому розділі дипломної роботи.Документ Ребрендинг фірмового стилю приватної англійської школи «English4life»(Український гуманітарний інститут, 2023) Ружицька, Надія ОлексіївнаЦей матеріал присвячений поняттю ребрендингу фірмового стилю та його основним етапам. Ребрендинг є процесом оновлення бренду компанії з метою збільшення його ефективності та конкурентоспроможності на ринку. У дипломній роботі розглянуто, чому компанії вирішують проводити ребрендинг, як він пов'язаний із стратегією брендування, а також які етапи включає в себе процес ребрендингу. Детально описано кожен етап та його особливості, а також наведено приклади компаній, які успішно провели ребрендинг. розглянуто конкретний випадок ребрендингу для школи. Було проведено аналіз конкурентів, визначено цілі та завдання ребрендингу, розроблено новий логотип та фірмовий стиль. Для досягнення успіху було використано комплексний підхід, що включав у себе, вивчення потреб споживачів, розробку стратегії та плану дій.Документ Дизайн-проєкт макета дитячого християнського літературного видання зі створенням авторських персонажів та ілюстрацій(Український гуманітарний інститут, 2023) Мірошніченко, Крістіна СергіївнаПояснювальна записка до кваліфікаційної роботи на здобуття освітнього ступеня бакалавра описує процес дизайн-проєктування макета дитячого християнського літературного видання зі створенням персонажів та ілюстрацій. Об’єкт дослідження – розробка друкованого видання. Предмет дослідження – розробка макета дитячого літературного видання. Метою роботи є створення макета дитячого християнського літературного видання зі створенням персонажів та ілюстрацій. Для цього будуть використанні наступні комп’ютерні програми: Adobe InDesign, Adobe Photoshop та Adobe Illustrator.Документ Розробка фірмового стилю лінійки одягу «Xielt»(Український гуманітарний інститут, 2023) Макарук, Антон МиколайовичЦя дипломна робота присвячена розробці фірмового стилю для бренду «Xielt», лінійки одягу. Робота складається з розділів, які охоплюють вступ, теоретичну частину, аналітичну частину, розробку фірмового стилю та висновку. У вступі розкривається актуальність теми та мета дослідження. Теоретична частина включає визначення понять, пов'язаних з фірмовим стилем, а також опис структури та елементів фірмового стилю. Аналітична частина охоплює аналіз ринку одягу, цільової аудиторії та ключових характеристик, які повинні бути відображені у фірмовому стилі. Розділ розробки фірмового стилю «Xielt» включає опис процесу створення логотипу, визначення кольорової гами та типографіки. Ключові слова, що відображають основні напрямки роботи, включають унікальність, елегантність, висока якість, інноваційність, персоналізація та ексклюзивність моделей.Документ Дизайн-проєкт фірмовий стиль для лінійки косметики «Relaisa»(Український гуманітарний інститут, 2023) Любницький, Михайло МихайловичДипломна робота обсягом 88 сторінок, містить три розділи, 42ілюстрацій.Об’єктом дослідження є формування ідентичності бренду, впізнаваностіна ринку косметики за допомогою графічного та моушн дизайну. Предмет роботи – виконання комплексу графічних елементіввстилімінімалізм. Метою роботи є створення набору елементів акцентомякогоєлоготипрозміщений на упаковці продукту. Виконаний у стилі мінімалізмузвикористанням затверджених кольорів та шрифтової пари. Розробкарекламноїкампанії.Документ Дизайн-проєкт фірмового стилю неофутуристичного будівельного підприємства «Геолати»(Український гуманітарний інститут, 2023) Величко, Дмитро ОлександровичРобота включає: містить 68 сторінок, 51 рисунків, 27 використаних джерел. Ключові слова: стійкий дизайн, неофутуризм, неофуристичні ідеї, бренд, брендинг будівельних компаній, фірмовий стиль, неофутуристична будівельна галузь, геокупольні споруди, логотип. У цій дипломній роботі розглядається дизайн-проєкт фірмового стилю неофутуристичного будівельного підприємства «Геолати», що спеціалізується на геокупольних конструкціях. Дослідження починається з поглибленого аналізу неофутуризму та геокупольних конструкцій, щоб отримати цілісне розуміння й створити основу для розробки елементів бренду. Крім того, розглядається доцільність і практичність реалізації дизайн-проєкту геокупольного підприємства.Документ Дизайн-проєкт патріотичного календаря(Український гуманітарний інститут, 2023) Ващинін, Дмитро ЄвгеновичУ дослідженні зроблено дизайн–проект «Патріотичного календаря» для підтримки українського народу та патріотичного духу. Також у роботі зроблено акцент на історичнi передумови виникнення патрiотизму, бо важливо знати як раніше людство сприймало відданість своїй нації, та які зміни відбулися на теперішний час. У дослідженні проаналізовано календарнi системи свiту, бо якщо проект здобуде популярність, то це допоможе нагадати всьому світу про ситуацію, яка відбувається в нашій країні. В роботі було проаналізовано історію календаря для розуміння: Чи потрібно сучасній людині календар? Чи люди взагалі користуються календарями?Документ Дизайн-проєкт фірмовий стиль для лінійки косметики «Myrthea»(Український гуманітарний інститут, 2023) Бойко, Максим РомановичМетою даної кваліфікаційнійної роботи є розробка фірмовогостилютафілософії бренду «Mirthea» дослідження починається з всебічного вивчення історичнихпідвалин,якісформували концептуальну основу корпоративної ідентичності табрендингу.Заглиблюючись в історичний контекст, дослідження має на меті створитиміцнийфундамент для розуміння еволюції та значення цих конструкційукосметичнійіндустрії. Завдяки ретельному аналізу ХХ століття, особливий акцентзробленонапояві та розвитку фірмового стилю та його невід'ємній ролі уформуваннівізуального дизайну косметичних брендів.Документ Дизайн-проєкт художньої книги «Покинь, якщо кохаєш»(Український гуманітарний інститут, 2024) Семененко, Анастасія ОлександрівнаЦя робота була присвячена розробцi актуального дизайну книги в сучаснiй методицi. Дуже часто люди судять книгу по її обкладинцi, тому дуже важливо вмiти передати атмосферу книги через iлюстрацiї, шрифт та обкладинку. Книга має вiдрiзнятись вiд iнших, але в той час мати естетичний гарний та приємний вигляд. Вона має зацiкавити цiльову аудиторiю. Якщо це книга про бiзнес - вона має мiстити в собi певнi кольори, шрифти, певний власний стиль. Якщо це художня лiтература - вона має виглядати бiльш творчою i т д. Розробка дизайну книги мiстить в собi дизайн обкладинки безпосередньо, пiдбiр шрифтiв, розмiщення тексту, верстку книги, можливо iлюстрацiї та картинки.Документ Дизайн-проект банеру розпродажу «Чорна п’ятниця» з 3D візуалізацією об’єктів в 3ds Max(Український гуманітарний інститут, 2024) Нікітіна, Дар’я СергіївнаУ цій дипломній роботі досліджується процес 3D моделювання банера, його можливості та переваги у порівнянні з традиційними методами створення реклами. Розглядаються технічні аспекти створення 3D банерів, програмні засоби для моделювання, а також практичні приклади успішного використання тривимірних банерів у сучасному маркетинговому середовищі. Мета роботи - розробка банеру "Чорна п'ятниця" з 3D візуалізацією об'єктів в 3D Max.Документ Дизайн-проєкт книги української народної казки «Дерево до неба»(Український гуманітарний інститут, 2024) Крижанівська, Дар’я ЮріївнаЦей матеріал присвячено поняттю створення дитячої книги та його основним етапам. У дипломній роботі розглянуто процес створення дитячої книги на основі української народної казки, а також вивчення впливу такої книги на читацьку аудиторію, зокрема на дітей. Детально описано кожен етап та його особливості, а також наведено приклади вже існуючих ілюстрацій по цій тематиці. Було проведено ретельний аналіз літературних джерел та аналогів, визначено цілі та завдання для створення книги «Дерево до неба», розроблено макет та виконано серію ілюстрацій.Документ Дизайн-проєкт фірмового стилю магазину квітів(Український гуманітарний інститут, 2024) Ковтун, Катерина ВіталіївнаЦей матеріал присвячений фірмовому стилю та його розробці, яка дозволяє створити єдину стратегію спілкування та взаємодії з цільовою аудиторією бренду. Стилістика повинна бути адаптована до потреб клієнтів. Гарний фірмовий стиль дозволяє з першого погляду зрозуміти, що пропонує компанія та на якому рівні її сервіс. Розглядаючи стилістику квіткових магазинів виділятися буде саме той , який сучасно продуманий та буде відрізнятися від конкурентів та приваблюватиме до себе . Процес створення фірмового стилю зазвичай включає в себе створення логотипу, написання слогана, вибір відповідних шрифтів для рекламних і документальних матеріалів компанії, вибір загальної колірної гами та створення макетів фірмових елементів.