Курсові роботи
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Курсові роботи за Ключові слова "настільна гра"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Дизайн-проєкт настільної гри «Світло у темряві» для вікової категорії від 12+(Український гуманітарний інститут, 2023) Сухораба Б.Л.Ця робота присвячена розробці дизайн-проєкту настільної гри для різних вікових категорій із акцентом на духовно-ціннісну складову. У дослідженні висвітлено ключові аспекти створення настільних ігор, охарактеризовано їх змістову структуру, механіку та типові сценарії взаємодії між учасниками. Особливу увагу приділено ролі графічного оформлення у формуванні цілісного ігрового простору: проаналізовано композиційні рішення, підбір кольорової палітри, типографіку, а також використання символіки, що відображає духовну тематику. У межах практичної частини здійснено розробку настільної гри християнського спрямування для вікової аудиторії 12+, яка поєднує розважальні та пізнавально-виховні елементи. Гра сприяє розвитку комунікативних навичок, формуванню морально-етичних орієнтирів, а також стимулює рефлексивне мислення гравців. Представлений дизайн-проєкт враховує потреби молодіжної аудиторії та відповідає сучасним вимогам до візуальної комунікації у настільних іграх.Документ Дизайн-проєкт розробки настільної гри «Таємниця чи дія»(Український гуманітарний інститут, 2024) Бабюк Олеся АндріївнаДля створення нової настільної гри взята концепція «Таємниця чи Дія». Ця гра спрямована на інтерактивність та залучення гравців до активної участі через вибір між виконанням певної дії або розкриттям таємниці. Такий підхід сприяє не лише розважальному аспекту гри, але й створює можливості для розвитку комунікативних навичок та побудови довірливих взаємин серед учасників. Мета цієї курсової роботи – створити дизайн-проєкт настільної гри «Таємниця чи Дія», яка об'єднує захопливий ігровий процес, естетичну привабливість і високу ігрову цінність. В роботі буде розглянуто етапи створення гри, починаючи від генерації ідеї та аналізу цільової аудиторії до створення прототипів і імплементування фінального продукту. Особлива увага буде приділена розробці ігрової механіки, дизайну компонентів гри та візуального стилю, що забезпечать її конкурентоспроможність на ринку настільних ігор.Документ Дизайн-проєктування дитячої настільної дидактичної гри «Знайди правильну тінь»(Український гуманітарний інститут, 2024) Гендис ІннаЗ плином часу з'являється все більше нової інформації, що спричиняє зміни в житті людей, зокрема й у сфері освіти, яка є невід'ємною частиною життя кожної людини. Обсяг інформації, яку необхідно знати студентам університетів, зростає з кожним роком. З часом традиційні підходи до вивчення та засвоєння інформації стають все менш ефективними. З кожним роком з'являється все більше різноманітних навчальних видань та багато нових методів засвоєння інформації, які підвищують ефективність навчального процесу. Одним з таких інструментів є настільна дидактична гра - спеціальне навчальне видання.Документ Дитяча настільна гра «Пори року»(Український гуманітарний інститут, 2024) Шевко АнастасіяУкраїна належить до країн, в якій популяризуються настільні ігри, більший розвиток набирає обертів за часів всесвітньої пандемії, тобто в теперішній час. Ігри допомагають засвоювати учням багато навчальних програм. Ігрова форма у навчанні позитивно впливає на розвиток суспільства в цілому. Новітні технології та нові матеріали для друку допомагають зацікавлювати ще більше, що допомагає більше відволікати дітей від гаджетів, які викликають залежність. Люди шукають більш активну та соціальну діяльність, оскільки вони стають більш ізольованими завдяки технологіям. Люди жадають такого соціального зв’язку, що робить цей жанр зовсім іншим, ніж відеоігри. Об'єкт дослідження: проєктування настільної гри. Предмет дослідження: особливості проєктування та методів розробки дизайну настільних ігор. Мета дослідження: розробка настільної гри «Пори року» з лаконічним дизайном і простою механікою для легкого запам’ятовування.Документ Розробка настільної гри для садочку «Пригоди їжачка»(Український гуманітарний інститут, 2023) Чепка В.О.Ця робота присвячена проектуванню та розробці настільної гри для дітей дошкільного віку під назвою «Пригоди Їжачка». У першому розділі розглядаються основні аспекти створення настільних ігор, починаючи з історії їх виникнення та класифікації за різними категоріями, такими як кооперативні, стратегічні та карткові ігри. Другий розділ зосереджений на конкретному процесі розробки гри для дитячого садочку, зокрема на пошуку аналогів та прототипів, визначенні цільової аудиторії, а також на освітніх та розвивальних цілях. Особлива увага приділяється сюжетній лінії та правилам гри, що є основою для захоплюючого навчального процесу. У третьому розділі висвітлюється технічна реалізація гри, зокрема виготовлення ігрового поля та фішок, а також процес розробки упаковки, яка відповідає вимогам зручності та естетичності. Висновки підтверджують ефективність гри як інструменту для розвитку дітей через гру, підвищуючи їх навички мислення, комунікації та командної роботи.