Кафедра графічного дизайну
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кафедра графічного дизайну за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 18 з 18
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Дизайн-проєкт настільної гри «Світло у темряві» для вікової категорії від 12+(Український гуманітарний інститут, 2023) Сухораба Б.Л.Ця робота присвячена розробці дизайн-проєкту настільної гри для різних вікових категорій із акцентом на духовно-ціннісну складову. У дослідженні висвітлено ключові аспекти створення настільних ігор, охарактеризовано їх змістову структуру, механіку та типові сценарії взаємодії між учасниками. Особливу увагу приділено ролі графічного оформлення у формуванні цілісного ігрового простору: проаналізовано композиційні рішення, підбір кольорової палітри, типографіку, а також використання символіки, що відображає духовну тематику. У межах практичної частини здійснено розробку настільної гри християнського спрямування для вікової аудиторії 12+, яка поєднує розважальні та пізнавально-виховні елементи. Гра сприяє розвитку комунікативних навичок, формуванню морально-етичних орієнтирів, а також стимулює рефлексивне мислення гравців. Представлений дизайн-проєкт враховує потреби молодіжної аудиторії та відповідає сучасним вимогам до візуальної комунікації у настільних іграх.Документ Створення багатосторінкового поліграфічного видання. Настільна гра «Блеф Шпигунів»(Український гуманітарний інститут, 2023) Доманська ЮліанаРозробка настільної гри під назвою «Блеф шпигунів» – це не просто створення чергового продукту для розваг, а й процес, що вимагає глибокого аналізу тематики, аудиторії, ігрових механік та цілей. Від успіху цього процесу залежить не лише популярність гри, а й її здатність залучати гравців до активної взаємодії та стимулювати інтерес до шпигунської тематики. Таким чином, цей курсовий проект, зосереджений на створенні настільної гри «Блеф шпигунів», має на меті дослідження та розробку всіх аспектів, необхідних для успішного створення гри, яка буде одночасно захоплюючою, інноваційною та доступною для широкої аудиторії. Мета курсової роботи – розробка настільної гри «Блеф шпигунів» полягає у визначенні тематичної спрямованості: вибір актуальної шпигунської тематики, що зацікавить цільову аудиторію.Документ Розробка настільної гри для садочку «Пригоди їжачка»(Український гуманітарний інститут, 2023) Чепка В.О.Ця робота присвячена проектуванню та розробці настільної гри для дітей дошкільного віку під назвою «Пригоди Їжачка». У першому розділі розглядаються основні аспекти створення настільних ігор, починаючи з історії їх виникнення та класифікації за різними категоріями, такими як кооперативні, стратегічні та карткові ігри. Другий розділ зосереджений на конкретному процесі розробки гри для дитячого садочку, зокрема на пошуку аналогів та прототипів, визначенні цільової аудиторії, а також на освітніх та розвивальних цілях. Особлива увага приділяється сюжетній лінії та правилам гри, що є основою для захоплюючого навчального процесу. У третьому розділі висвітлюється технічна реалізація гри, зокрема виготовлення ігрового поля та фішок, а також процес розробки упаковки, яка відповідає вимогам зручності та естетичності. Висновки підтверджують ефективність гри як інструменту для розвитку дітей через гру, підвищуючи їх навички мислення, комунікації та командної роботи.Документ Розробка настільної гри-карти «УГІland»(Український гуманітарний інститут, 2023) Василенко А.В.Актуальність. Люди завжди шукають собі способи розваг та якіс-ного проведення свого дозвілля. З початку розвитку цивілізації людина прагне до спілкування та зміцнення соціальних зв’язків. З раннього дитин-ства одним з перших способів таких комунікацій є ігри, інформація яка передана в ігровій формі, вона найкраще запам’ятовується дитині. Настільні ігри мають природний вияв людської цікавості, бажання перемоги, розважатися, навчатися і взаємодіяти. аналізуючи їх історію виникнення та розвитку прослідковуються традиції, культура, світогляд і потреби суспільства в різні періоди історії. Паперова гра видозмінюється та пристосовується до потреб споживача та є затребуваною і сьогодні. То-му тема даної роботи є актуальною. Мета роботи – розробка настільної гри-карти «УГІland»Документ Дизайн-проєкт розробки настільної гри «На шляху до квіткового замку»(Український гуманітарний інститут, 2024) Костюк Ірина МиколаївнаМета курсової роботи полягає в розробці настільної гри, що включає в себе створення усіх ігрових елементів, механік та дизайнерського оформлення, з урахуванням потреб цільової аудиторії, а також з урахуванням необхідних принципів геймдизайну, аби досягти задоволення потреб її користувачів. Ця мета передбачає аналіз вже існуючих настільних ігор та дослідження усіх аспектів та етапів розробки настільної гри, а також розробку власної унікальної ідеї та її поетапне втілення, застосування усіх теоретичних і методичних підходів для створення гри. Всі теоретичні знання мають допомогти створити якісний, цікавий, функціональний, зручний та естетично привабливий продукт, який буде відповідати сучасним тенденціям, а також вимогам, потребам та очікуванням цільової аудиторії даного продукту, а саме настільної гри.Документ Дизайн-проект розробки настільної гри «Студентський Челлендж»(Український гуманітарний інститут, 2024) Кірдан Ангеліна ТимофіївнаМетою дослідження роботи є розробка дизайн-проєкту настільної гри «Студентський Челлендж» Об’єктом дослідження є настільні ігри як спосіб організації дозвілля. Предметом дослідження є дизайн-проєкту розробки власної настільної гри «Студентський челендж». Для реалізації поставленої мети потрібно виконати ряд завдань: охарактеризувати історія зародження ігор; визначити еволюційні зміни настільних ігор протягом історії людства; ідентифікувати особливості розробки дизайн-проекту настільної гри; визначити головну ідею настільної гри; розробити дизайн настільної гри; розробити дизайн упаковки гри; обґрунтувати кольорове рішення гри.Документ Дизайн-проєкт розробки настільної гри «Спортивне орієнтування»(Український гуманітарний інститут, 2024) Чигир В.І.Об'єкт дослідження –розробка настільних ігор. Предмет дослідження – особливості проєктування та методів розробки дизайну настільних ігор. Мета роботи – розробка настільної гри «Спортивне орієнтування» із сучасним дизайном , що сприятиме освіченості через мотивацію до вивчення мистецтва. Виходячи з формулювання мети, об'єкта, предмета та методів дослідження, необхідно вирішити наступні завдання : 1. Дослідити історію ігор давнього населення України. 2. Аналіз основного поняття щодо настільної гри та класифікації; 3. Проаналізувати основні ігрові та неігрові складові дизайну настільних ігор. 4. Визначення етапів розробки настільної гри : концепція, пакування, цільова аудиторія; 5. Розробка та візуалізація проєкту. Розробка та впровадження дизайну настільної гри «Спортивне орієнтування» повинно сприяти підвищенню освіченості через мотивацію до вивчення мистецтва та посилювати роль мистецтва у художньо-творчому розвитку особистості.Документ Дизайн-проєкт розробки настільної гри «Світова подорож»(Український гуманітарний інститут, 2024) Почіль А. М.Об'єктом дослідження є процес створення настільної гри. Предметом дослідження є концепція, ігрова механіка, правила та графічний дизайн гри "Світова подорож". Мета дослідження – розробити концепцію та правила нової настільної гри "Світова подорож", яка буде цікавою та захоплюючою для різних вікових груп. Завдання включають: 1. Аналіз існуючих настільних ігор та виявлення ключових елементів успішних ігор. 2. Розробка ігрової механіки та правил гри. 3. Створення графічного дизайну гри.Документ Дизайн-проєкт розробки настольної гри «Лісові перегони»(Український гуманітарний інститут, 2024) Пахній Надія ВолодимирівнаТема дослідження присвячена історії розвитку настільних ігор у світі з найдавніших часів до наших днів, особливо в Україні. Будуть розглянуті як українські, так і зарубіжні приклади настільних ігор, їх еволюція та вплив на суспільство. Мета і завдання даного дослідження є аналіз історичної інформації про походження і розвиток настільних ігор, виявлення ключових етапів їх еволюції і вивчення впливу культурних, соціальних і технологічних змін на розвиток цих ігор. Особлива увага приділяється взаємодії українських традицій і світових тенденцій в області настільних ігор.Документ Дизайн проєкт розробка настільної гри «Treasure Dungeon»(2024) Білецький ТарасМета курсової: Дослідити історію створення та еволюцію настільних ігор. Після отримання данних знань спроектувати свою настільну гру. В своїй роботі я провів дослідження про розвиток та історію настільних ігор, їх користь для суспільства. Об’єкт курсової роботи: поліпшення соціальних навичок. Предмет курсової роботи: історична частина настільних ігор, створення власної.Документ Дизайн-проєкт розробки настільної гри «Дух лісу: в пошуках квітки папороті»(Український гуманітарний інститут, 2024) Пузік Даріна ВолодимирівнаПредмет дослідження є процес створення настільної гри, включаючи всі етапи її розробки, дизайн ігрових компонентів, механіки гри, візуальне оформлення та тестування. Завдання курсової роботи – поглиблення практичних та теоретичних знань у галузі розробки настільних ігор. Також курсова робота надає можливість дослідити різні аспекти створення настільних ігор, включаючи механіку, сюжет та візуальні елементи. Також у рамках курсової роботи буде приділено увагу використанню комп’ютерних програм для дизайну та проектування. Є змога навчитись працювати з професійним програмним забезпеченням, таким як Adobe Illustrator, Photoshop, Figma та іншими інструментами для створення графіки.Документ Дизайн-проєкт розробки настільної гри «Warrior Kingdoms»(Український гуманітарний інститут, 2024) Голоскевич Захар ВолодимировичМета курсової роботи - поглиблене вивчення принципів геймдизайну, розробку власної концепції настільної гри, створення прототипу та його тестування. Цей процес дозволить вам дослідити механіки існуючих ігор, отримати практичний досвід у геймдизайні, навчитися тестувати та балансувати ігри. В результаті виконання курсової роботи ви не тільки створите унікальну настільну гру, але й розвинете розуміння процесу розробки ігор та вміння застосовувати набуті знання на практиці. Завдання курсової роботи: аналіз інформаційної спадщини щодо поняття настільної гри, її історії та класифікації; аналіз галузі та ринку цього виду розваг; дослідження об'єкта проектування; розробка оригінального графічного рішення для настільної гри.Документ Дизайн-проєктування дитячої настільної дидактичної гри «Знайди правильну тінь»(Український гуманітарний інститут, 2024) Гендис ІннаЗ плином часу з'являється все більше нової інформації, що спричиняє зміни в житті людей, зокрема й у сфері освіти, яка є невід'ємною частиною життя кожної людини. Обсяг інформації, яку необхідно знати студентам університетів, зростає з кожним роком. З часом традиційні підходи до вивчення та засвоєння інформації стають все менш ефективними. З кожним роком з'являється все більше різноманітних навчальних видань та багато нових методів засвоєння інформації, які підвищують ефективність навчального процесу. Одним з таких інструментів є настільна дидактична гра - спеціальне навчальне видання.Документ Дизайн-проєкт розробки настільної гри «Таємниця чи дія»(Український гуманітарний інститут, 2024) Бабюк Олеся АндріївнаДля створення нової настільної гри взята концепція «Таємниця чи Дія». Ця гра спрямована на інтерактивність та залучення гравців до активної участі через вибір між виконанням певної дії або розкриттям таємниці. Такий підхід сприяє не лише розважальному аспекту гри, але й створює можливості для розвитку комунікативних навичок та побудови довірливих взаємин серед учасників. Мета цієї курсової роботи – створити дизайн-проєкт настільної гри «Таємниця чи Дія», яка об'єднує захопливий ігровий процес, естетичну привабливість і високу ігрову цінність. В роботі буде розглянуто етапи створення гри, починаючи від генерації ідеї та аналізу цільової аудиторії до створення прототипів і імплементування фінального продукту. Особлива увага буде приділена розробці ігрової механіки, дизайну компонентів гри та візуального стилю, що забезпечать її конкурентоспроможність на ринку настільних ігор.Документ Дитяча настільна гра «Пори року»(Український гуманітарний інститут, 2024) Шевко АнастасіяУкраїна належить до країн, в якій популяризуються настільні ігри, більший розвиток набирає обертів за часів всесвітньої пандемії, тобто в теперішній час. Ігри допомагають засвоювати учням багато навчальних програм. Ігрова форма у навчанні позитивно впливає на розвиток суспільства в цілому. Новітні технології та нові матеріали для друку допомагають зацікавлювати ще більше, що допомагає більше відволікати дітей від гаджетів, які викликають залежність. Люди шукають більш активну та соціальну діяльність, оскільки вони стають більш ізольованими завдяки технологіям. Люди жадають такого соціального зв’язку, що робить цей жанр зовсім іншим, ніж відеоігри. Об'єкт дослідження: проєктування настільної гри. Предмет дослідження: особливості проєктування та методів розробки дизайну настільних ігор. Мета дослідження: розробка настільної гри «Пори року» з лаконічним дизайном і простою механікою для легкого запам’ятовування.Документ Дизайн-проектування дитячої настільної гри «Велика космічна подорож»(Український гуманітарний інститут, 2024) Обозненко ОксанаНастільні ігри - це розваги, що відбуваються на фізичному ігровому полі, яке часто включає в себе різноманітні компоненти, такі як картки, фішки, кубики та багато інших елементів. Вони можуть бути різного жанру та складності і зазвичай вимагають активної участі гравців. Настільна гра «Велика космічна подорож» та її вплив на когнітивні процеси, соціальну взаємодію та емоційну регуляцію через ігрові механіки та навчальні завдання. Мета: розробка і оцінка настільної гри «Велика космічна подорож» для дошкільного віку, яка поєднує навчальні та розвиваючі елементи через космічну тематику, забезпечуючи веселий і пізнавальний ігровий досвід.Документ Дизайн-проєктування настільної гри «Інтелектуальна подорож»(Український гуманітарний інститут, 2024) Сарайман АнастасіяІсторія настільних ігор налічує тисячоліття і починається ще в давнину. Перші згадки про настільні ігри з'явилися в давньому Єгипті та Месопотамії, де люди виготовляли гральні дошки. У середньовіччі настільні ігри стали популярними серед європейської аристократії, а з часом поширилися серед всього населення. В середині 19-го століття в Європі та Сполучених Штатах з'явилися перші комерційні настільні ігри, які виготовлялися масово. З поширенням промислової революції та технологічного прогресу настільні ігри почали виробляти з використанням нових матеріалів та технологій. В 20-му столітті настільні ігри зазнали розквіту, з'явилися нові жанри та інноваційні механіки. Сьогодні настільні ігри відображають широкий спектр тематик та жанрів, від класичних стратегічних ігор до сучасних ігор-подій та рольових ігор. Вони є популярними серед різних вікових груп і продовжують привертати увагу людей з усього світу. Хотілося би більш детально розповісти про етапи розвитку настільних ігор.Документ Дизайн-проєкт розробки настільної гри «Решето»(Український гуманітарний інститут, 2024) Солом’яний Денис РуслановичАктуальність дослідження розробки психологічної настільної гри «Решето» полягає у необхідності створення доступного і ефективного інструменту для покращення комунікації між партнерами. Це дозволить не лише поліпшити якість стосунків, але й сприятиме глибшому розумінню себе та свого партнера. Мета цієї курсової роботи полягає у створенні ідеї, правил, розробці та обґрунтуванні дизайну психологічної настільної гри «Решето», яка сприятиме покращенню комунікації та розуміння між партнерами. Об’єктом дослідження є процес комунікації у парах. Предметом дослідження є психологічна настільна гра «Решето» як інструмент для покращення комунікації та емоційного розуміння між партнерами.