Кафедра графічного дизайну
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кафедра графічного дизайну за Ключові слова "проєкт"
Зараз показуємо 1 - 10 з 10
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Дизайн-проєкт настільної гри «Світло у темряві» для вікової категорії від 12+(Український гуманітарний інститут, 2023) Сухораба Б.Л.Ця робота присвячена розробці дизайн-проєкту настільної гри для різних вікових категорій із акцентом на духовно-ціннісну складову. У дослідженні висвітлено ключові аспекти створення настільних ігор, охарактеризовано їх змістову структуру, механіку та типові сценарії взаємодії між учасниками. Особливу увагу приділено ролі графічного оформлення у формуванні цілісного ігрового простору: проаналізовано композиційні рішення, підбір кольорової палітри, типографіку, а також використання символіки, що відображає духовну тематику. У межах практичної частини здійснено розробку настільної гри християнського спрямування для вікової аудиторії 12+, яка поєднує розважальні та пізнавально-виховні елементи. Гра сприяє розвитку комунікативних навичок, формуванню морально-етичних орієнтирів, а також стимулює рефлексивне мислення гравців. Представлений дизайн-проєкт враховує потреби молодіжної аудиторії та відповідає сучасним вимогам до візуальної комунікації у настільних іграх.Документ Дизайн-проєкт розробки настольної гри «Лісові перегони»(Український гуманітарний інститут, 2024) Пахній Надія ВолодимирівнаТема дослідження присвячена історії розвитку настільних ігор у світі з найдавніших часів до наших днів, особливо в Україні. Будуть розглянуті як українські, так і зарубіжні приклади настільних ігор, їх еволюція та вплив на суспільство. Мета і завдання даного дослідження є аналіз історичної інформації про походження і розвиток настільних ігор, виявлення ключових етапів їх еволюції і вивчення впливу культурних, соціальних і технологічних змін на розвиток цих ігор. Особлива увага приділяється взаємодії українських традицій і світових тенденцій в області настільних ігор.Документ Дизайн-проєкт розробки настільної гри «Світова подорож»(Український гуманітарний інститут, 2024) Почіль А. М.Об'єктом дослідження є процес створення настільної гри. Предметом дослідження є концепція, ігрова механіка, правила та графічний дизайн гри "Світова подорож". Мета дослідження – розробити концепцію та правила нової настільної гри "Світова подорож", яка буде цікавою та захоплюючою для різних вікових груп. Завдання включають: 1. Аналіз існуючих настільних ігор та виявлення ключових елементів успішних ігор. 2. Розробка ігрової механіки та правил гри. 3. Створення графічного дизайну гри.Документ Дизайн-проєкт розробки настільної гри «Дух лісу: в пошуках квітки папороті»(Український гуманітарний інститут, 2024) Пузік Даріна ВолодимирівнаПредмет дослідження є процес створення настільної гри, включаючи всі етапи її розробки, дизайн ігрових компонентів, механіки гри, візуальне оформлення та тестування. Завдання курсової роботи – поглиблення практичних та теоретичних знань у галузі розробки настільних ігор. Також курсова робота надає можливість дослідити різні аспекти створення настільних ігор, включаючи механіку, сюжет та візуальні елементи. Також у рамках курсової роботи буде приділено увагу використанню комп’ютерних програм для дизайну та проектування. Є змога навчитись працювати з професійним програмним забезпеченням, таким як Adobe Illustrator, Photoshop, Figma та іншими інструментами для створення графіки.Документ Дизайн-проєкт розробки настільної гри «На шляху до квіткового замку»(Український гуманітарний інститут, 2024) Костюк Ірина МиколаївнаМета курсової роботи полягає в розробці настільної гри, що включає в себе створення усіх ігрових елементів, механік та дизайнерського оформлення, з урахуванням потреб цільової аудиторії, а також з урахуванням необхідних принципів геймдизайну, аби досягти задоволення потреб її користувачів. Ця мета передбачає аналіз вже існуючих настільних ігор та дослідження усіх аспектів та етапів розробки настільної гри, а також розробку власної унікальної ідеї та її поетапне втілення, застосування усіх теоретичних і методичних підходів для створення гри. Всі теоретичні знання мають допомогти створити якісний, цікавий, функціональний, зручний та естетично привабливий продукт, який буде відповідати сучасним тенденціям, а також вимогам, потребам та очікуванням цільової аудиторії даного продукту, а саме настільної гри.Документ Дизайн-проєкт розробки настільної гри «Решето»(Український гуманітарний інститут, 2024) Солом’яний Денис РуслановичАктуальність дослідження розробки психологічної настільної гри «Решето» полягає у необхідності створення доступного і ефективного інструменту для покращення комунікації між партнерами. Це дозволить не лише поліпшити якість стосунків, але й сприятиме глибшому розумінню себе та свого партнера. Мета цієї курсової роботи полягає у створенні ідеї, правил, розробці та обґрунтуванні дизайну психологічної настільної гри «Решето», яка сприятиме покращенню комунікації та розуміння між партнерами. Об’єктом дослідження є процес комунікації у парах. Предметом дослідження є психологічна настільна гра «Решето» як інструмент для покращення комунікації та емоційного розуміння між партнерами.Документ Дизайн-проєкт розробки настільної гри «Спортивне орієнтування»(Український гуманітарний інститут, 2024) Чигир В.І.Об'єкт дослідження –розробка настільних ігор. Предмет дослідження – особливості проєктування та методів розробки дизайну настільних ігор. Мета роботи – розробка настільної гри «Спортивне орієнтування» із сучасним дизайном , що сприятиме освіченості через мотивацію до вивчення мистецтва. Виходячи з формулювання мети, об'єкта, предмета та методів дослідження, необхідно вирішити наступні завдання : 1. Дослідити історію ігор давнього населення України. 2. Аналіз основного поняття щодо настільної гри та класифікації; 3. Проаналізувати основні ігрові та неігрові складові дизайну настільних ігор. 4. Визначення етапів розробки настільної гри : концепція, пакування, цільова аудиторія; 5. Розробка та візуалізація проєкту. Розробка та впровадження дизайну настільної гри «Спортивне орієнтування» повинно сприяти підвищенню освіченості через мотивацію до вивчення мистецтва та посилювати роль мистецтва у художньо-творчому розвитку особистості.Документ Дизайн-проєкт розробки настільної гри «Таємниця чи дія»(Український гуманітарний інститут, 2024) Бабюк Олеся АндріївнаДля створення нової настільної гри взята концепція «Таємниця чи Дія». Ця гра спрямована на інтерактивність та залучення гравців до активної участі через вибір між виконанням певної дії або розкриттям таємниці. Такий підхід сприяє не лише розважальному аспекту гри, але й створює можливості для розвитку комунікативних навичок та побудови довірливих взаємин серед учасників. Мета цієї курсової роботи – створити дизайн-проєкт настільної гри «Таємниця чи Дія», яка об'єднує захопливий ігровий процес, естетичну привабливість і високу ігрову цінність. В роботі буде розглянуто етапи створення гри, починаючи від генерації ідеї та аналізу цільової аудиторії до створення прототипів і імплементування фінального продукту. Особлива увага буде приділена розробці ігрової механіки, дизайну компонентів гри та візуального стилю, що забезпечать її конкурентоспроможність на ринку настільних ігор.Документ Розробка настільної гри-карти «УГІland»(Український гуманітарний інститут, 2023) Василенко А.В.Актуальність. Люди завжди шукають собі способи розваг та якіс-ного проведення свого дозвілля. З початку розвитку цивілізації людина прагне до спілкування та зміцнення соціальних зв’язків. З раннього дитин-ства одним з перших способів таких комунікацій є ігри, інформація яка передана в ігровій формі, вона найкраще запам’ятовується дитині. Настільні ігри мають природний вияв людської цікавості, бажання перемоги, розважатися, навчатися і взаємодіяти. аналізуючи їх історію виникнення та розвитку прослідковуються традиції, культура, світогляд і потреби суспільства в різні періоди історії. Паперова гра видозмінюється та пристосовується до потреб споживача та є затребуваною і сьогодні. То-му тема даної роботи є актуальною. Мета роботи – розробка настільної гри-карти «УГІland»Документ Створення багатосторінкового поліграфічного видання. Настільна гра «Блеф Шпигунів»(Український гуманітарний інститут, 2023) Доманська ЮліанаРозробка настільної гри під назвою «Блеф шпигунів» – це не просто створення чергового продукту для розваг, а й процес, що вимагає глибокого аналізу тематики, аудиторії, ігрових механік та цілей. Від успіху цього процесу залежить не лише популярність гри, а й її здатність залучати гравців до активної взаємодії та стимулювати інтерес до шпигунської тематики. Таким чином, цей курсовий проект, зосереджений на створенні настільної гри «Блеф шпигунів», має на меті дослідження та розробку всіх аспектів, необхідних для успішного створення гри, яка буде одночасно захоплюючою, інноваційною та доступною для широкої аудиторії. Мета курсової роботи – розробка настільної гри «Блеф шпигунів» полягає у визначенні тематичної спрямованості: вибір актуальної шпигунської тематики, що зацікавить цільову аудиторію.