Кафедра графічного дизайну
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кафедра графічного дизайну за Ключові слова "графічний дизайн"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Дизайн-проектування дитячої настільної гри «Велика космічна подорож»(Український гуманітарний інститут, 2024) Обозненко ОксанаНастільні ігри - це розваги, що відбуваються на фізичному ігровому полі, яке часто включає в себе різноманітні компоненти, такі як картки, фішки, кубики та багато інших елементів. Вони можуть бути різного жанру та складності і зазвичай вимагають активної участі гравців. Настільна гра «Велика космічна подорож» та її вплив на когнітивні процеси, соціальну взаємодію та емоційну регуляцію через ігрові механіки та навчальні завдання. Мета: розробка і оцінка настільної гри «Велика космічна подорож» для дошкільного віку, яка поєднує навчальні та розвиваючі елементи через космічну тематику, забезпечуючи веселий і пізнавальний ігровий досвід.Документ Дизайн-проєкт настільної гри «Світло у темряві» для вікової категорії від 12+(Український гуманітарний інститут, 2023) Сухораба Б.Л.Ця робота присвячена розробці дизайн-проєкту настільної гри для різних вікових категорій із акцентом на духовно-ціннісну складову. У дослідженні висвітлено ключові аспекти створення настільних ігор, охарактеризовано їх змістову структуру, механіку та типові сценарії взаємодії між учасниками. Особливу увагу приділено ролі графічного оформлення у формуванні цілісного ігрового простору: проаналізовано композиційні рішення, підбір кольорової палітри, типографіку, а також використання символіки, що відображає духовну тематику. У межах практичної частини здійснено розробку настільної гри християнського спрямування для вікової аудиторії 12+, яка поєднує розважальні та пізнавально-виховні елементи. Гра сприяє розвитку комунікативних навичок, формуванню морально-етичних орієнтирів, а також стимулює рефлексивне мислення гравців. Представлений дизайн-проєкт враховує потреби молодіжної аудиторії та відповідає сучасним вимогам до візуальної комунікації у настільних іграх.Документ Дизайн-проєкт розробки настільної гри «Таємниця чи дія»(Український гуманітарний інститут, 2024) Бабюк Олеся АндріївнаДля створення нової настільної гри взята концепція «Таємниця чи Дія». Ця гра спрямована на інтерактивність та залучення гравців до активної участі через вибір між виконанням певної дії або розкриттям таємниці. Такий підхід сприяє не лише розважальному аспекту гри, але й створює можливості для розвитку комунікативних навичок та побудови довірливих взаємин серед учасників. Мета цієї курсової роботи – створити дизайн-проєкт настільної гри «Таємниця чи Дія», яка об'єднує захопливий ігровий процес, естетичну привабливість і високу ігрову цінність. В роботі буде розглянуто етапи створення гри, починаючи від генерації ідеї та аналізу цільової аудиторії до створення прототипів і імплементування фінального продукту. Особлива увага буде приділена розробці ігрової механіки, дизайну компонентів гри та візуального стилю, що забезпечать її конкурентоспроможність на ринку настільних ігор.Документ Дизайн-проєктування дитячої настільної дидактичної гри «Знайди правильну тінь»(Український гуманітарний інститут, 2024) Гендис ІннаЗ плином часу з'являється все більше нової інформації, що спричиняє зміни в житті людей, зокрема й у сфері освіти, яка є невід'ємною частиною життя кожної людини. Обсяг інформації, яку необхідно знати студентам університетів, зростає з кожним роком. З часом традиційні підходи до вивчення та засвоєння інформації стають все менш ефективними. З кожним роком з'являється все більше різноманітних навчальних видань та багато нових методів засвоєння інформації, які підвищують ефективність навчального процесу. Одним з таких інструментів є настільна дидактична гра - спеціальне навчальне видання.Документ Дизайн-проєктування настільної гри «Інтелектуальна подорож»(Український гуманітарний інститут, 2024) Сарайман АнастасіяІсторія настільних ігор налічує тисячоліття і починається ще в давнину. Перші згадки про настільні ігри з'явилися в давньому Єгипті та Месопотамії, де люди виготовляли гральні дошки. У середньовіччі настільні ігри стали популярними серед європейської аристократії, а з часом поширилися серед всього населення. В середині 19-го століття в Європі та Сполучених Штатах з'явилися перші комерційні настільні ігри, які виготовлялися масово. З поширенням промислової революції та технологічного прогресу настільні ігри почали виробляти з використанням нових матеріалів та технологій. В 20-му столітті настільні ігри зазнали розквіту, з'явилися нові жанри та інноваційні механіки. Сьогодні настільні ігри відображають широкий спектр тематик та жанрів, від класичних стратегічних ігор до сучасних ігор-подій та рольових ігор. Вони є популярними серед різних вікових груп і продовжують привертати увагу людей з усього світу. Хотілося би більш детально розповісти про етапи розвитку настільних ігор.Документ Дитяча настільна гра «Пори року»(Український гуманітарний інститут, 2024) Шевко АнастасіяУкраїна належить до країн, в якій популяризуються настільні ігри, більший розвиток набирає обертів за часів всесвітньої пандемії, тобто в теперішній час. Ігри допомагають засвоювати учням багато навчальних програм. Ігрова форма у навчанні позитивно впливає на розвиток суспільства в цілому. Новітні технології та нові матеріали для друку допомагають зацікавлювати ще більше, що допомагає більше відволікати дітей від гаджетів, які викликають залежність. Люди шукають більш активну та соціальну діяльність, оскільки вони стають більш ізольованими завдяки технологіям. Люди жадають такого соціального зв’язку, що робить цей жанр зовсім іншим, ніж відеоігри. Об'єкт дослідження: проєктування настільної гри. Предмет дослідження: особливості проєктування та методів розробки дизайну настільних ігор. Мета дослідження: розробка настільної гри «Пори року» з лаконічним дизайном і простою механікою для легкого запам’ятовування.